Friday, October 7, 2016

Forex Grappies

Event: Verbruikersprysindeks Core Tydperk: Oktober Vorige Lees: 0.2% m / m; 2.1% j / j Voorspelling: 0.2% m / m; 2.0% j / j Werklike Lees: 0,3% m / m; 2.1% j / j VPI sonder Core Agt Let. Hierdie agt items sluit in: vrugte, groente, petrol, olie, natuurlike gas, verband rente, inter-stad vervoer en tabakprodukte. Veranderinge in die VPI sonder die Core 8 word erken as 'n beter aanduiding van inflasie as die gewone VPI. Die kop figuur is gerapporteer as 'n persentasie verandering op beide die maand tot maand en jaar tot jaar basis. Lid sedert 9 April 2014 9 poste malkir 26 November 2014 by 14:47 mariav gepos: Arup Nag, malkir, Rihan, velgengni, adi_nugraha32, Abrar, 111ForexGuru, ArdiFX jy die mees algemene gebruikers van hierdie draad. Ek waardeer dit en hoop jy geniet dit! Ek sal probeer om so gereeld as wat ek kan plaas Kom ons ontmoet ek begin: My naam is Maria Voykovich ek uit Pole, Krakow. Ek is 'n newbie op Forex, handel vir 'n jaar. My resultate is nie so goed nie, maar ek probeer om my kennis te verbeter en om positief te bly - dis hoekom ek hierdie draad begin het. Ek handel met NAS Broker. In my handel Ek hou nie van demo rekeninge en omdat ek 'n newbie, weet ek nie wil groot bedrae belê, wat die rede waarom ek die handel op sent of mini rekeninge net my kennis in te verbeter en dan begin handel in STP DMA rekeninge. Wat van jou? Waar kom jy vandaan? Wat makelaars handel dryf met? Wat jy wil oor hulle en wat jy doen nie. Wat dienste wat jy wil hê? En natuurlik wat jy wil sien in hierdie draad? Ek gebruik Forex4you en Alpari RU en Roboforex Lid sedert 8 Augustus 2014 115 poste mariav 26 2014 November by 09:02 Arup Nag, malkir, Rihan, velgengni, adi_nugraha32, Abrar, 111ForexGuru, ArdiFX jy die mees algemene gebruikers van hierdie draad. Ek waardeer dit en hoop jy geniet dit! Ek sal probeer om so gereeld as wat ek kan plaas Kom ons ontmoet ek begin: My naam is Maria Voykovich ek uit Pole, Krakow. Ek is 'n newbie op Forex, handel vir 'n jaar. My resultate is nie so goed nie, maar ek probeer om my kennis te verbeter en om positief te bly - dis hoekom ek hierdie draad begin het. Ek handel met NAS Broker. In my handel Ek hou nie van demo rekeninge en omdat ek 'n newbie, weet ek nie wil groot bedrae belê, wat die rede waarom ek die handel op sent of mini rekeninge net my kennis in te verbeter en dan begin handel in STP DMA rekeninge. Wat van jou? Waar kom jy vandaan? Wat makelaars handel dryf met? Wat jy wil oor hulle en wat jy doen nie. Wat dienste wat jy wil hê? En natuurlik wat jy wil sien in hierdie draad? FX handel Fancy jouself as 'n stad handelaar? 'N Internasionale Wheeler handelaar, om ryk af die getywisselings van die forex mark? Dit is waar daar geen groter ruil in die wêreld as die triljoene dollars wat gooi deur die buitelandse valuta stelsel, maar dit is maklik om te dink dat as almal anders is om 'n paar wat jy kan rock en gryp jou eie stukkie van jou villa op die strand. Besig om 'n ware FX handelaar neem studiejare, praktyk en 'n gesonde dosis van goeie geluk. Dit is nie 'n onoorkomelike uitdaging, maar beslis nie iets wat jy moet nader as die manier om geld te maak terwyl jy slaap - forex nooit slaap, en wanneer dit jou haak nie sal jy. Terwyl dit altyd 'n hoë besetting risiko sal wees, diegene wat die dissipline om handel te dryf om 'n stelsel sonder letitng hul emosies in die pad wil 'n beter kans staan, en in die tyd hierdie webwerf hoop om te help peoiple bou strategieë van hul eie, met wenke oor alles froim fibonnaci stelsels outomatiese robot handel deur te pluk van die beste makelaar met die gereedskap, betaling opsies en hefboom wat jy nodig het om jou handel styl aan te pas. Daar sal altyd meer om te leer en ons tropiese streef daarna om weg te hou hamer op die kwaliteit van die inhoud verseker jy het die hulpbronne wat jy nodig het om te breek in die forex wêreld. Dit is beslis nie vir die flou van hart, maar met volharding en koper balle jy dalk net in staat wees om 'n ordentlike lewe handel geldeenhede, kommoditeite, aandele en CFD's krap uit die gemak van jou eie huis. Finansiële, aandelemakelaar, Belegging, Economist en Belegging Grappe, humor en Tekenprente Het 'n paar pret! Is 'n ewekansige mark beweging veroorsaak 'n belegger om homself fout vir 'n finansiële genie. Beermark: Is daar 'n tydperk 6-24 maand wanneer die kinders kry geen vergoeding, die vrou kry nie juweliersware en die man kry geen seks. Wat jou handel rekening en beursie sal wees wanneer jy 'n pamflet op daardie warm voorraad te neem tip jou sekretaresse het jy. Wat jou makelaar gebruik om te verduidelik hoekom u onderlinge fondse gedurende die laaste kwartaal dronk. Vraag: Wanneer 'n persoon besluit om 'n aandelemakelaar geword? Antwoord: Wanneer hy besef hy het nie die charisma om suksesvol te wees as 'n begrafnisondernemer. 'N Amerikaanse beleggingsbankier was op die pier van 'n klein kus Griekse dorpie toe 'n klein bootjie met net een visserman vasgemeer. Binne-in die klein boot was 'n hele paar groot geel fin tuna. Die Amerikaanse gekomplimenteer die Griekse op die gehalte van sy vis en gevra, "Hoe lank neem dit om hulle te vang?" Die Griekse geantwoord: "Slegs 'n klein tydjie." Die Amerikaanse toe gevra hoekom het hy nie langer te bly uit en vang meer vis? Die Griek sê hy genoeg om onmiddellike behoeftes van sy gesin te onderhou moes. Die Amerikaanse toe gevra: "Maar wat doen jy met die res van jou tyd?" Die Griekse visserman het gesê: "Ek laat slaap, vis 'n bietjie, speel met my kinders, neem siesta met my vrou, Maria, loop in die dorp elke aand waar ek wyn drink en kaarte te speel met my vriende, ek het 'n vol en besige lewe. " Die Amerikaanse gespot: "Ek is 'n Harvard MBA en kan jou help. Jy moet meer tyd visvang spandeer en met die opbrengs, koop 'n groter boot met die opbrengs van die groter boot wat jy kan 'n paar bote te koop, uiteindelik sal jy 'n vloot van het vissersbote. In plaas van die verkoop van jou vangs 'n middelman jy sal direk verkoop aan die verwerker, uiteindelik die opening van jou eie inmaakfabriek. Jy sal die produk, verwerking en verspreiding te beheer. Jy sal nodig hê om hierdie klein kus vissersdorpie verlaat en beweeg na Athene, dan London en uiteindelik New York waar jy jou groeiende onderneming sal loop. " Die Griekse visserman gevra, "Maar, hoe lank sal dit alles neem?" Waartoe die Amerikaanse geantwoord: "15-25 jaar." "Maar wat dan?" Die Amerikaanse gelag en gesê dit is die beste deel. "Wanneer die tyd reg is sal jy 'n beurs aan te kondig en verkoop jou onderneming voorraad aan die publiek en word baie ryk, jy sal miljoene maak." "Miljoene. Dan wat?" Die Amerikaanse gesê: "Dan sou jy aftree. Skuif na 'n klein kus vissersdorpie waar jy laat sou slaap, vis 'n bietjie, speel met jou kinders, neem siesta met jou vrou, loop om die dorp in die aande waar jy wyn kan proe en speel kaarte met jou vriende. " Daar was 'n geweldige ommeswaai in die mark vandag: A stockbrocker wat uit 'n venster op die thiteenth vloer gespring, het 'n rekenaar skerm op die sewende vloer en het 'n U-draai. Belegging Kwotasies vir. 12 maande gelede as jy 1000 waarde van ABC voorraad gekoop het jy sou nou 35. As jy 1000 werd bier gekoop het sou jy nou 41 miljoen se leë bier blikkies. Daarom. Belê in bier! Murphy se wette 'N aandelemakelaar: Is iemand wat jou geld belê totdat dit is alles weg! 'N afgetrede man besoek 'n dokter om mediese advies te soek vir wat hy vermoed as nuwe en baie ongewone gesondheidsprobleme. "Doc, ek voel kortasem, duiseligheid, koue sweet, kan nie slaap nie. Dink jy ek sal enige tyd gou in duie stort?" Dokter: "Yep Jy moet uit Wall Street.!" Federal Express en UPS saamsmelt om FED UP geword. Vir meer Jokes met die volgende bladsy Forex grappies Forex grappies Gedink ek sou hierdie met julle deel! Die mark kan sleg wees, maar ek geslaap soos 'n baba gisteraand. Ek het wakker geword elke uur en gehuil. ********************* Die mark is vreemd. Elke keer as 'n man verkoop, 'n ander een koop, en hulle albei dink hulle is slim. ********************* Die ware maatstaf van jou rykdom is hoeveel jy werd sou wees as jy al jou geld verloor. ********************* 'N ekonoom is 'n kenner wat môre sal weet hoekom die dinge wat hy gister voorspel het nie gebeur vandag. ********************* As jy 'n waarborg wil, koop 'n rooster. (C) Clint Eastwood ********************* Wat beskou genoeg geld? Net 'n bietjie meer. (C) Will Rogers ********************* As jy jou geld kan reken, hoef jy nie 'n miljard dollar. (C) J. Paul Getty


No comments:

Post a Comment